Translate

Rebulid czyli co działa na Pazzurrowy cellulit.

Dzisiaj mam dla Was post o jednym z kosmetyków, które w ostatnim czasie skradły moje serce. Bohaterem tego postu jest Rebulid odnowa skóry od Ziaji.



Tytuł postu może być nieco mylący bo preparat nie jest typowo antycellulitowy. Ma on na celu przede wszystkim ujędrnić, wygładzić i poprawić elastyczność naszej skóry. I to właśnie robi i to w stu procentach!!! Moja skóra, dzięki niemu, jest bardziej elastyczna, napięta i całkiem nieźle nawilżona.
Dzięki efektowi napięcia naskórka cellulit jest duuuuużo mniej widoczny dlatego ten przyjemniaczek sprawdza się  u mnie dużo lepiej niż typowe kosmetyki antycellulitowe.

 Jeśli chodzi o stronę wizualną to tutaj też nie mam się do czego przyczepić. Jest to tradycyjny, zakręcany słoiczek w którym często znajdujemy produkty firmy Ziaja. Jest zabezpieczony "sreberkiem" dzięki czemu możemy być pewne że nikt wcześniej nie dobierał się do naszego produktu.


 Pojemność to 200ml. Produkt ma konsystencję gęstego masła i jest bardzo wydajny. Używam go codziennie przede wszystkim na brzuch i uda i jedno pudełeczko wystarcza mi prawie na cały miesiąc. Koszt to około 14-15zł w zależności od drogerii...
Chętnie dowiem się czy u Was też się sprawdził więc piszcie w komentarzach co i jak :)



2 komentarze:

  1. Używałam go, był bardzo przyjemny ale niestety cellulitu to balsam nam nie zlikwiduje ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. ale może sprawić że będzie mniej widoczny :)

      Usuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!