Translate

Wąż? Żółw? Plaster miodu!

Tytuł może nieco mylący ale post nie będzie o zwierzętach.  A przynajmniej w dosłownym znaczeniu. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moja pierwsza próbę zmierzenia się ze zdobieniem paznokci, które często nazywane jest właśnie skórą węża lub skorupą żółwia.  Mi osobiście przypomina ono plaster miodu:) Zdobienie wykonałam przy użyciu zwykłego lakieru do paznokci. Wybór padł na Golden Rose. Efekt jest bardzo delikatny. Nastepnym razem wybiore bardziej intensywny kolor. Zdobienie może nie powala z zachwytu ale jak na pierwszy raz to może być :) Dajcie znać co myślicie i czy same tez probowalyscie tego zdobienia.

17 komentarzy:

  1. Ciekawy wzór, pierwszy raz sie z nim spotykam:) Czego to ludzie nie wymyślą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze jeszcze potrenować bo rewelacyjnie wygląda na pazurkach:)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie kolory, zdobienie ciekawe, zaraz będę malować paznokcie, może coś takiego stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, rewelacyjnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomalowane paznokcie u kobiet są sexy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Efekt końcowy jest niesamowity. Bardzo mi się podoba taki styl. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że wyglądają naprawdę arcyciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też takie chcę! Bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wygląda, gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny efekt udało się uzyskać ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda! Mi również kojarzy się z plaster miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mówiąc szczerze mnie taka stylizacja nie przekonuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Podróżowanie jest wręcz niesamowite :)

      Usuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!