Translate

Wrześniowe wydanie Skarbu

Jak zwykle podczas zakupów w Rossmannie „poczęstowałam się” Skarbem. Bardzo lubię ten miesięcznik nie tylko dlatego że jest darmowy ale przede wszystkim za nowinki kosmetyczne i ciekawe artykuły. W tym wydaniu znajdziemy jeszcze dwie próbki kosmetyków: Cellular Anti Age Nivea oraz Eveline Magical Cover- podkład kryjący.
Na okładce Kasia Zielińska, którą przepytywać będzie Agata Młynarska-redaktor naczelna.
W środku znajdziemy m.in. artykuł o olejku Bio-Oil. Miałam przyjemność testować go na własnej skórze ale o tym w osobnym poście. Tematem numeru jest ceremonia ślubna. Huczne wesele czy skromne przyjęcie dla najbliższych? Czy w ogóle potrzebujemy jeszcze papierka? Z przymrużeniem oka porusza ten temat także Michał Ogórek w swoim felietonie Wesele przed Ślubem. Gwiazdą wrześniowego wydania jest Harrison Ford czyli niezapomniany Indiana Jones. Bardzo zaciekawił mnie także artykuł Do zakochania jeden klik czyli poszukiwania drugiej połówki w sieci. Z jednej strony prosty sposób na poznanie kogoś bez wychodzenia z domu drugiej możliwość ściągnięcia na siebie sporych kłopotów w postaci stukniętego napaleńca z sieci. W Skarbie znajdziemy także sporo stron poświęconych wrześniowym kosmetykom Rossmanna. Jak zwykle sporo cennych informacji rad dla rodziców oraz właścicieli czworonogów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!