Translate

Wrześniowy ShinyBox

Niedawno zarejestrowałam się do ShinyBoxa ponieważ słyszałam wiele pochlebnych opinii o ich pudełeczkach. Oto co znalazłam w wrześniowym :)

*serum nadające włosom blask TONI&GUY SHINE GLOSS SERUM
*Mleczko nawilżające do ciała SCOTTISH FINE SOAPS
*kretka do oczu z aplikatorem GLAZEL
* szampon do włosów przywracający równowagę skóry głowy PHENOME
* róż z olejem arganowym PAESE

Kredka oraz róż to produkty pełnowymiarowe. Po przetestowaniu oczywiście recenzja na blogu :)
Dodatkowo znalazłam jeszcze kupon rabatowy na koleje pudełeczko, kupon z rabatem na zakupy w BIOPERLI oraz próbkę Bio Serum Dermopharmy.
Bosko :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!