Translate

Tusz do rzęs Mega Size Lashes Eveline

Jeśli szukacie dobrego ale nie drogiego tuszu do rzęs, który podkreśli wasze rzęsy to ogłaszam, że poszukiwania zakończone :)
Od producenta:
Rewolucyjna maskara zapewnia natychmiastowy efekt maksymalnie wydłużonych i zagęszczonych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu Beauty & Care sprawia, że rzęsy stają się długie, gęste i wyraziste. Wyprofilowana, silikonowa szczoteczka Double Brush równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski silikonowe dokładnie rozdzielają rzęsy oraz maksymalnie wydłużają i pogrubiają każdą z nich, od nasady aż po same końce. Formuła bogata w pigmenty mineralne, naturalny wosk carnauba oraz kompleks witamin (A, E i F) doskonale wzmacnia, odżywia i kondycjonuje rzęsy. Zapobiega wypadaniu i łamaniu rzęs, pobudzając je do wzrostu. Dzięki zawartości D - pantenolu tusz jest wyjątkowo delikatny dla oczu i nie powoduje podrażnień.
Moja opinia:
Tusz świetnie wydłuża rzęsy ale nie oczekujmy spektakularnego pogrubienia- może przy kilku warstwach. Szeroka, elastyczna szczoteczka idealnie podkreśla nawet najkrótsze rzęsy tworząc zniewalający efekt pajęczych nóżek. Tusz nie podrażnia oczu, nie osypuje się, nie tworzy grudek. Spokojnie wytrzymuje bez poprawek cały dzień. Efektu pobudzania wzrostu rzęs jeszcze nie odczułam ale kto wie :) 
Podsumowując: Jest to kosmetyk do którego na pewno wrócę!

Przed:


Po:













8 komentarzy:

  1. A ja z Eveline bardzo polecam Ci maskarę Big Volume Lash w tym zielonym opakowaniu. daje bardzo naturalny efekt i pięknie rozczesuje rzęsy.
    Fajna recenzja, moja kuzynka chyba ma ten tusz to poproszę ją o pozwolenie na przetestowanie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno rozejrzę się za tym zielonym przyjemniaczkiem. Wypróbuj a nie będziesz żałować :-)

      Usuń
  2. Efekt na prawdę świetny ! A tak nie lubiłam kosmetyków kolorowych z tej firmy. Chyba zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowała mnie szczoteczka! Wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!