Translate

CHIODO czyli must have każdej kobiety :)



Każda nowa współpraca jest dla mnie nie tylko przyjemnością ale także sporym wyzwaniem ponieważ kosmetyki muszą zostać na tyle dobrze przetestowane abym z czystym sumieniem mogła Wam powiedzieć czego możecie się spodziewać. Nie mniej jednak, gdy otrzymałam maila od przedstawiciela firmy CHIODO COSMETIC BRAND było mi niezmiernie miło :) tym bardziej, że wcześniej nie spotkałam się z ich produktami.
Na początek kilka słów o CHIODO:

Chiodo Cosmetic Brand od początku swego istnienia wzięło sobie za cel wprowadzanie na polski rynek wyłącznie prestiżowych produktów o wysokiej jakości. W naszej ofercie znajdują się amerykańskie lakiery hybrydowe, niemieckie lakiery profesjonalne oraz francuskie perfumy, których zapachy stanowią odpowiedniki najbardziej znanych i cenionych kompozycji aromatycznych na świecie. Dążymy do pozyskania zaufania naszych klientów stawiając na jak najwyższą jakość za jak najniższą cenę.

Więcej informacji znajdziecie klikając TU.

 Paczuszka z dobrociami do testowania przyszła dość szybko a mnie bardzo mile zaskoczyła ilość przesłanych kosmetyków! Widać, że firma jest bardzo profesjonalna i w taki też sposób traktuje "współpracowników". Ale po kolei :)
W paczce znalazłam kilka katalogów z których możemy zapoznać się z bogatą ofertą CHIODO. Kilka z nich od razu podrzuciłam do zaprzyjaźnionego Salonu Urody oraz centrum handlowego, które zaopatrują się w kosmetyki u różnych dostawców. Wzięłam katalog oraz przesłane produkty także na spotkanie kosmetyczne o którym wspominałam w poprzednim poście. Dziewczyny były zachwycone i mało brakowało a zostałabym pozbawiona wszystkich produktów!!! :) Jeśli chodzi o sam katalog to jest on bardzo fajnie zaprojektowany. Przejrzysty i nowoczesny design oraz zawarcie tylko najważniejszych informacji sprawiają, że możemy skupić się na tym co najważniejsze, czyli na produktach :)
A co CHIODO ma w swojej ofercie?

 Zacznijmy od lakierów do paznokci:


Jak widzicie oferta kolorystyczna jest wyjątkowo bogata! A co oprócz standardowych lakierów?

Lakiery hybrydowe w przepięknych odcieniach...



...oraz urzekające zapachy francuskich perfum.

Jak widzicie jest w czym wybierać dlatego zapraszam Was do zapoznania się z produktami na stronie CHIODO, wystarczy kliknąć TU.  Pełną ofertę do ściągnięcia w PDF znajdziecie TUTAJ.

Ciekawe co trafiło do mnie? Już pokazuję:

Jak widzicie trafiło mi się pełno cudnych produktów więc przede mną wielkie testowanie. Bądźcie gotowe, niedługo pierwszy post z CHIODO w roli głównej.

10 komentarzy:

  1. Nie znam produktów tej firmy ale jestem bardzo ciekawa jak się spiszą :) czekam niecierpliwie na recenzje :) i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te lakiery! Nie wspominając o perfumach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, ale wyglądają fajnie, kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz słyszę o tych produktach :P wydają się ciekawe :D obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie słyszałam wcześniej o tych produktach :) ale wyglądają ciekawie :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam produktów, ale chętnie wytestowałabym hybrydy ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale podoba mi się ich logo, wygląda tak.....profesjonalnie ;) życzę udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hybrydy od Chiodo wyglądaja bardzo profesjonalnie, i takie też są. Szukając na forach nowości kosmetycznych, znalazłam wiele przychylnych opinii o marce. I na początek zakupiłam dwie hybrydy. Chiodo intensywna czerwień 39 oraz klasyczny ciemny róż 27. To były moje początki...Do dziś uzbierałam już prawie 20 kolorków....I moja kolekcja rośnie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!