Translate

Suszarka UV do paznokci

Podczas dzisiejszych zakupów w Biedronce udało mi się upolować takie cudeńko

O suszarce oraz pozostałych promocjach  Biedronki możecie poczytać TU

Jest to suszarka UV do paznokci.
Urządzenie to przyspiesza suszenie świeżo pomalowanych paznokci. Suszarka ma bardzo przyjemny design i jest bardzo profesjonalnie wykonana. Zasilają ją dwie baterie- paluszki.



Obsługa jest wyjątkowo łatwa- wystarczy umieścić dłoń na platformie dociskowej, a suszarka włączy się automatycznie.



Suszarka świetnie się sprawdza. Chłodny strumień powietrza faktycznie przyspiesza wysychanie lakieru. Koszt tego cacuszka to jedyne 19,90zł a gdy dodamy do tego 2letnią gwarancję to naprawdę opłaca się kupić taki gadżet.Oczywiście nie możemy porównywać jej z przyspieszaczami w formie lakieru czy spray'u.Traktujmy ją bardziej jako  pomocnika przy naturalnym wysychaniu pomalowanych paznokci.

14 komentarzy:

  1. Taki gadżet by mi się przydał, muszę się wybrać do biedronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiesz się kochana bo cieszą się dużym zainteresowaniem :-)

      Usuń
  2. Świetny gadżet ;) Nawet całkiem fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wszystko w tej biedronce można znaleźć :) Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się na suszarkę do paznokci i jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile trwa wysuszenie lakieru?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od lakieru i ilości warstw oraz tego czy suszysz każdą warstwę osobno czy np. nakładasz od razu dwie warstwy i wtedy do suszarki :) U mnie to wychodzi średnio od 1,30 do 2minut.

      Usuń
  6. Całkiem fajny gadżet ;) gdybym na niego trafiła w mojej Biedronce na pewno też bym kupiła - ale nie trafiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. mamy listopad 2016 roku a ja się dopiero dowiedziałam że istnieje takie cacko i to jeszcze w biedronce :( na szczęście znając biedronkę to pewnie się jeszcze pojawi w sprzedaży :) więc powiedz mi czy po prawie 2 latach możesz powiedzieć że to był udany zakup :) ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!