Translate

Aktywne serum do twarzy Gold Essence L'biotica

To cudeńko wypatrzyłam w Biedronce na przełomie listopada i grudnia 2014r. Było ukryte na najniższej półce w "szafie" z kosmetykami. Nie spodziewałam się po nim niczego wielkiego ale skusiła mnie niska cena i dobra firma.




Opakowanie:  W kartonowym, eleganckim pudełeczku, na którym widnieją wszystkie ważne informacje, znajdziemy 10ml plastikową, zakręcaną buteleczkę.

Konsystencja:  Serum przypomina dość rzadki żel w którym widoczne są złote drobinki, jest bardzo wydajne i łatwo się rozprowadza.

Cena i dostępność:  Zakupione w Biedronce za kwotę 2,99zl

Działanie i moja opinia:  Serum jest na bazie złota, elastyny i kwasu hialuronowego. Według producenta powinno rozświetlać, ujędrniać i nawilżać cerę. I wszystkie trzy obietnice zostały spełnione! Już po pierwszej aplikacji skóra na twarzy była niesamowicie gładka i dobrze rozświetlona. Sprawia, ze cera wygląda na zdrowszą i wypoczętą. Nałożone punktowo lekko maskuje cienie pod oczami. Nie czułam żadnego dyskomfortu, ani uczucia ściągnięcia co świadczy o dobrym nawilżeniu. To skłoniło mnie do zakupienia większej ilości czarodziejskich buteleczek :) Mają one termin do 2016roku więc spokojnie, nic się nie zmarnuje. Naprawdę jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i jeżeli spotkacie go jeszcze w swoich Biedronkach, to naprawdę warto wydać 3zł. Nie będziecie żałować!

7 komentarzy:

  1. Mam to "serum", niestety zawarte w nim drobinki pseudo złota strasznie mnie irytują. Fakt nawilża i odżywia skórę nie źle. Ale znalazłam coś idealnego do mojej cery ale o tym niedługo na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również posiadam to serum i przypadło mi do gustu. Drobinki może faktycznie byłyby irytujące, ale ja nakładam jeszcze na to krem nawilżający i drobinki gdzieś uciekają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny patent :) Ja lubię takie kosmetyki z drobinkami zarówno do ciała jak i do twarzy :)

      Usuń
  3. Ciekawy ten kosmetyk z tej firmy miałam tylko maski do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi skusiła mnie firma, byłam ciekawa jak sprawdzi się ich kosmetyk do twarzy :)

      Usuń
  4. Kupiłam dziś te serum kierując się jedynie tym, że elastyna hydrolizowana jest na 4 miejscu w składzie :D Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!