Translate

I kolejny rok za nami...

Czas biegnie nieubłaganie i oto wkroczyliśmy w nowy 2015 rok.


Siłą rzeczy, Nowy Rok zawsze zmusza do podsumowań. Myślimy o tym, co nam się udało a czego nie zrealizowaliśmy w Starym Roku. Ja mam podobnie, choć już od pewnego czasu staram się nie robić postanowień noworocznych. Może dlatego, że najczęściej nie udaje mi się ich dotrzymać :)
Oprócz osobistych spraw najbardziej dumna jestem z tego, że kolejny rok udało mi się w miarę regularnie pojawiać na blogu i dzielić się z Wami tym, co jest dla mnie ważne i ciekawe. W trakcie 2014r przybyło mi wielu nowych czytelników co sprawia mi wiele radości. Co raz częściej też komentujecie moje posty, dzięki czemu mogę Was troszkę lepiej poznać. Mam nadzieję, że nadal będziecie mnie odwiedzać :) Udało mi się także zawrzeć kilka nowych "znajomości" dzięki którym mogłam testować kosmetyki aby później Wam o nich opowiedzieć. Najbardziej cieszy mnie współpraca z Allepaznokcie i May To Be. Ich produkty są niedrogie i moim zdaniem naprawdę dobre.W blogosferze poznałam naprawdę wiele fajnych osób, z którymi utrzymuję kontakt nie tylko poprzez bloga. Mam nadzieję, że nowy rok będzie dla mojego bloga równie udany co poprzedni :)
A czego Wam Pazzurr życzy w Nowym Roku? Przede wszystkim tego aby nie był on gorszy niż rok poprzedni oraz żeby zawsze otaczali Was tylko dobrzy i szczerzy ludzie.
Pamiętajcie, że to co dajemy wraca do nas. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!