Translate

Żółtek DaVinci Vollare Cosmetics

Wyglądana to, że w końcu znalazłam swojego idealnego żółtka :) i to zupełnie przypadkowo :) Lakier pochodzi od nie znanego mi wcześniej producenta. Do idealnego krycia wystarczą dwie warstwy, nie smuży ale dość długo schnie. Pędzelek nie jest szeroki ale wygodnie się nim maluje. Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się upolować inne kolorki z tej serii. Pazurki pokryłam lekko brokatem w identycznym kolorze co lakier. Na końcówki nałożyłam mieniący się na zielono brokat ale jest on prawie niezauważalny.





Bardzo dziękuje za kolejne nominacje do Liebster  Award- bardzo dziękuje Elizie oraz Natalce. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na pytania dziewczyn. Ponieważ brałam juz udział w zabawie i nie chce teraz na siłę szukać blogów tylko po to żeby kogoś nominować "opublikuje" swoje typy dopiero jak znajdę naprawdę fajne i ciekawe blogi :)

3 komentarze:

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!