Translate

Kilka nowości do przetestowania :)

Niestety pogoda u mnie nie dopisuje zupełnie więc majówka na świeżym powietrzu stanęła pod dużym znakiem zapytania :( Wiec skoro już mam trochę wolnego czasu to postanowiłam uzupełnić blogowe  zaległości :) Choć obiecałam sobie, że w tym miesiącu nie ulegnę zakupowym pokusom to niestety nie dotrzymałam słowa :) Wszędzie same promocje, więc żal nie skorzystać. Oto co trafiło do mojego koszyka :)

Na początek zestaw do kręconych włosów Delia. Zobaczymy jak się spisze :)



Kilka rzeczy z promocji w Rossmannie:



I świeczka Led z Biedronki. Zaskoczyło mnie (pozytywnie!) to, że naprawdę jest zrobiona z wosku- myślałam że to plastik :)


Miałyście coś z wybranych przeze mnie rzeczy? Chętnie poznam opinie :)

4 komentarze:

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!