Translate

CHIODO hybrid gel 67


Korzystając z wolnego dnia chciałabym Wam pokazać hybrydę, którą miałam przyjemność testować dzięki firmie CHIODO.
Niestety nie mogłam jej przetestować na swoich pazurkach ponieważ w pracy nie możemy mieć kolorowych paznokci :( dlatego wykorzystałam do testów siostrę :) Oprócz hybryd otrzymałam także profesjonalną bazę.


Jak widzicie, oba produkty zamknięte są w elegancko i profesjonalnie wykonanych czarnych buteleczkach o pojemności 6ml. Hybryda świetnie się nakłada, nie pozostawia smug. Lekko żelowa konsystencja oraz długi i dość szeroki pędzelek sprawiają, że jedno pociągnięcie wystarczy do stworzenia pięknie wyglądających paznokci. Zdjęcia, które zobaczycie zostały zrobione około 10 dni po nałożeniu hybrydy. Widoczny jest lekki odrost jednak sama hybryda jest nienaruszona i wspaniale błyszczy.


 Kolor jest stworzony do letnich stylizacji. Jest to mocny, neonowy róż, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie :)

 Jak widzicie hybryda naprawdę świetnie się trzyma, nie pojawiły się żadne odpryski więc bez obaw mogę Wam polecić ten produkt!


Do przetestowania mam jeszcze hybrydę w kolorze białym oraz głębokiej czerwieni. Jeśli interesują Was inne odcienie klikajcie TU. Wybór kolorów jest tak ogromny, że na pewno każda z Was znajdzie coś dla siebie!

9 komentarzy:

  1. Witam! Czy mozemy umiescic opinie na FB Chiodo? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędny kolor. Posiadam kilka hybryd Chiodo, ale tą poprostu musze mieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! Teraz już chyba nie ma hybryd chiodo z tego co zauważyłam. Na stronie są hybrydy chiodo pro - a kolorów mnóstwo, ciężko byłoby się zdecydować, taki wybór. Kuszą mnie strasznie. Testowałyście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowane-zaakceptowane 😉 Bardzo dobre krycie, gęste-nie zalewają skórek, trwalsze niż zwykłe Chiodo. Gama kolorystyczna ogromna!

      Usuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!