Translate

Kolejna odsłona hybrydy CHIODO

 Oj dłuuuugo mnie tu nie było :) Jakoś tak ostatnio na wszystko brakuje mi czasu, muszę się chyba bardziej zorganizować :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, jak wyglądają moje paznokcie na co dzień. Do pracy nie mogę malować paznokci kolorowymi lakierami, jedynie french jest tolerowany :) Dlatego bardzo fajnie spisuje mi się biała hybryda od firmy CHIODO, którą dostałam jakiś czas temu. Trzyma się rewelacyjnie, nie odpryskuje ani się nie ściera. Żeby jednak nie było tak całkiem klasycznie tym razem do paznokci dorzuciłam wzorek z płytki, o której już niedługo opowiem Wam w osobnym poście :) No to czas na fotki :)




Buziaki :*


2 komentarze:

  1. Wow jestem pod wrażeniem przepiękny manicure. Moja ulubiona hurtownia lakierów hybrydowych ma w swojej ofercie bardzo podobne szablony. Będę musiała wykonać sobie podobne pazurki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!