Translate

Czym pachnieć latem? Czyli co nam proponuje Chiodo.


Ten post chciałabym poświecić perfumom, które jakiś czas temu wpadły w moje łapki dzięki firmie CHIODO. Oprócz zapachu, o którym zaraz Wam opowiem, zachwyciło mnie opakowanie- są to perfumy idealne do torebki! Dzięki czemu możemy mieć przy sobie cały czas swój ulubiony zapach! W ofercie CHIODO znajdziemy perfumy zarówno dla Pań jak i dla Panów. Pełną ofertę znajdziecie TU.
Do mnie trafiły aż trzy rodzaje.
Pierwszy to odpowiednik słynnego Armani Si:


 Szyprowo-owocowe perfumy dla kobiet.
 Nutę głowy stanowi liść czarnej porzeczki; nutami serca są frezja i róża majowa; nutami bazy są wanilia, paczula, ambroksan i nuty drzewne.

Zapach jest naprawdę intrygujący jednak jak dla mnie zbyt mocny. Wolę delikatniejsze zapachy. Dlatego wybieram o raczej na wieczór niż na co dzień.

Kolejne to odpowiednik Dior Hypnotic Poison:
 


 Waniliowe perfumy dla kobiet. Nutami głowy są morela, śliwka i kokos; nutami serca są tuberoza, jaśmin, konwalia, róża, brazylijskie drzewo różane i kminek; nutami bazy są drzewo sandałowe, migdał, wanilia i piżmo.

Ten zapach bardziej mi podpasował. Jest lżejszy, delikatniejszy. Można go bez obaw używać na co dzień.

Trzecia buteleczka to odpowiednik Dolce&Gabbana Light Blue


Cytrusowy zapach pełen radości życia, czarujący oraz pociągający. Kompozycja jest ukłonem w stronę piękna kobiet. Afirmuje zarówno małe przyjemności, jak i porywające, gorące uczucia. Nawiązuje do czystości i lekkości letniego nieba.

Typ zapachu: subtelny, świeży

Nuta zapachowa: jabłko Granny Smith (zielone jabłuszko), cedr sycylijski, dzwonki,jaśmin, biała róża, bambus, cedr, ambra, piżmo.

I to jest mój zdecydowany faworyt. Zapach jest lekki, bardzo świeży czyli dokładnie taki jak lubię! Jestem bardzo ciekawa innych zapachów firmy CHIODO więc na pewno coś u nich zakupię gdy moje perfumowe zapasy się pokończą :)

A Wy jakie zapachy wolicie? Lekkie czy bardziej poważne ? :)


14 komentarzy:

  1. Mm te czerowne sa kuszące :)
    Świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  2. Latem wolę lżejsze a zimą znowu sięgam po mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Latem wolę lżejsze a zimą znowu sięgam po mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Latem wolę lżejsze a zimą znowu sięgam po mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie sobie zamówiłam podobne perfumetki do torebki ;) lubię mieć kilka zapachów, ale w mniejszych wersjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana dziękuję za komentarz ;) Jeszcze kilka lat temu miałam jeden stały zapach którego używałam praktycznie przez okrągły rok, a teraz sobie tego nie wyobrażam. Obecnie lubię mieć wybór i latem sięgam po zdecydowanie lżejsze zapachy a zimą takie ciężkie, mocno cukierkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jak na odpowiedniki są bardzo trwałe a zapach niezwykle podobny :)

      Usuń
  8. Chyba to kupię w prezencie mojej żonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 40 year old Social Worker Stacee Hurn, hailing from Saint-Sauveur-des-Monts enjoys watching movies like Catch .44 and Kite flying. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Mercedes-Benz 500K Roadster. sprawdz moj blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!