Translate

Pielęgnacja twarzy z Rossmanna

W tym poście chciałabym pokazać Wam moich 3 ulubieńców z Rossmanna bez których nie wyobrażam sobie pielęgnacji twarzy. Są to produkty łatwo dostępne, dobrze działające a przede wszystkim niedrogie.



Pierwsze z nich to ampułki nawilżające do twarzy z witaminą E. Mimo iż ich skład nie jest może idealny, świetnie sprawdzają się przy pielęgnacji mojej cery. Szczególnie teraz gdy przebywam w ogrzewanych pomieszczeniach gdzie powietrze jest bardzo suche. Moim problemem jest przesuszona skóra na policzkach a dzięki tym ampułką problem znacznie się zmniejszył.


Kolejny ulubieniec to zestaw na dzień i na noc. Dwie ampułki dzięki którym moja cera jest dobrze nawilżona a przede wszystkim wygląda na wypoczętą i promienną. Stosuję je 2 razy w tygodniu.


A teraz czas na pielęgnację okolic oczu. Ampułki z witaminą A, E i wyciągiem z alg. Mam bardzo suchą i cienką skórę pod oczami a dzięki tym ampułką jest ona bardziej sprężysta a ja mam wrażenie że stała się mniej "prześwitująca". 

Cena każdego z tych produktów nie przekracza 7-8zł.  Może macie jakiś swoich ulubieńców, których możecie mi polecić?
Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!