Translate

Pawie piórko :)


Kochani w poprzednim poście pokazywałam Wam żelki, które w tej chwili goszczą na moich pazurkach.
 W związku z tym nie mogę na nich zmalować teraz nowych rzeczy. Ale nie byłabym sobą gdybym czegoś nie wykombinowała :) Z pomocą przyszedł mi palec do ćwiczeń :)
Tak więc dopóki na moich paznokciach będzie gościł żel, swoje wymysły paznokciowe będę wam pokazywać właśnie na paluszku :)
Ponieważ mamy w tej chwili okres zabaw, balów itp postanowiłam pokazać wam motyw, który fajnie będzie się sprawdzał w karnawałowym mani. Jest to pawie piórko :) W internecie można znaleźć mnóstwo pomysłów na mani z pawim piórkiem. Ja postawiłam na czerwień.


Do tego mani użyłam lakierów MAY TO BE.



 W tym mani możemy poszaleć z kolorami. Motywu pawiego piórka możemy użyć zarówno na jednym palcu jaki i na kilku.


 Co myślicie o tym motywie?


http://www.bornprettystore.com/
Kod ze zniżką na zakupy.

4 komentarze:

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!