Translate

Lakier do paznokci- Manhattan nr 3

Całkiem zapomniałam o tym lakierze. Na szczęście "odnalazłam" go w trakcie porządków w lakierowej kolekcji i bardzo się z tego cieszę! Lakier ma piękny kolor- lekko rozbielony fiolet zmieszany z odrobiną szarości. Niestety mój aparat nie oddaje w 100% koloru a dodatkowo top z efektem UV troszkę go przebarwił. Buteleczka ma pojemność 7ml, lakier można kupić m.in. w Rossmannie. Bardzo szybko schnie a na moich paznokciach wytrzymał 5 dni, gdyby nie "odrosty" pewnie pociągnął by dłużej bo na końcówkach nie było widać żadnych otarć. Konsystencja lakieru jest bardzo zadowalająca, nie ciągnie się i nie zalewa skórek. Do idealnego krycia wystarczy jedna grubsza bądź dwie cienkie warstwy. Pędzelek nie jest szeroki ale jest dość długi co ułatwia malowanie.










13 komentarzy:

  1. Cudny kolor! Faktycznie odcień na paznokciach lekko się różni od koloru w buteleczce ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niestety i aparat i top troszke odebrały mu urok

      Usuń
  2. Świetny kolor, bardzo fajnie dobrałaś brokat do tego zdobienia- pasuje do koloru lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ciesze sie ze spodobala ci sie moja wizja :-)

      Usuń
  3. Masz śliczne paznokcie! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne połączenie takie delikatne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelne i fioletowe :) boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czulam, że fiolet moze ci sie spodobać :-)

      Usuń
  6. Ale ładny odcień :) Ja niestety nie cierpię fioletów na swoich pazurach ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!