Translate

Life + Allepaznokcie

Dziś chciałabym pokazać wam mani, które jakiś czas temu gościło na moich paznokciach. Główni bohaterowie to lakier termiczny od Allepaznokcie który z jasnego błękitu zmienia się w mocny turkus. Kolory dostępne w tej serii możecie zobaczyć TU. Chciałam troszkę urozmaicić mani więc lakier termiczny, który sam w sobie jest bardzo ciekawy, pokryłam kolejną zdobyczą od Life. Tym razem nie jest to Mix z plastrami miodu ale jasnoniebieska baza z kawałkami foli(?) Przynajmniej mi się to tak kojarzy, poprawcie mnie jak się mylę :) Ponieważ te błyszczące kawałeczki trochę haczyły, całość pokryłam topem Mokre Szkło, które możecie kupić TU. Mani trzymało się bez zarzutu przez 5 dni więc jak najbardziej takie kombinacje nie szkodzą wytrzymałości lakieru :)











A przy okazji pokaże wam dwie prace, które zmalowałam na CIENISTY konkurs :) Co prawda nie wygrałam ale cieszę się że udało mi się wziąć udział w tak fajnym projekcie.



9 komentarzy:

  1. Są piękne ;)

    Szukam uczestniczek do zabawy na moim blogu :)
    Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam ;)
    http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/2014/08/zabawa-w-kolory.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, świetny pomysł z tą zabawą :)

      Usuń
    2. Ciesze sie ze chcesz uczestniczyc w zabawie :) Jesli mozesz to prosze napisz u mnie w komentarzu pod postem z ta zabawa pelna nazwe bloga i imie ;) tak dla ulatwienia :) z gory dziekuje ;)

      Usuń
  2. oglądałam te fleksiki kilka razy i jeszcze nigdy nie powędrowały ze mną do domu, ale chyba muszę to zmienić ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Ja wybrałam jeszcze takiego żółtka :)

      Usuń
  3. Pazurki dla Panny Młodej śliczne i delikatne :) bardzo fajnie wygląda folia na niebieskim lakierze :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!