Translate

Błękit idealny. May to Be LAS VEGAS Glam&Shine.

Dziś mam dla was prawdziwe cacuszko. Jest to przepiękny błękit od May To Be. Kilka ich lakierów już wam pokazywałam. Ten jest z serii Las Vegas nr 616. Kolor lakieru jest po prostu zachwycający! Delikatny, pastelowy, rozbielony błękit to idealny kompan na letnie dni. Ma idealną konsystencję i bardzo dobrze kryje. Na moich pazurkach widzicie jedną grubszą warstwę. Schnięcie tez ma bardzo przyzwoite. Buteleczka (10 ml) ma bardzo praktyczny kształt, który pozwala na wykorzystanie lakieru do końca- w wyższych buteleczkach jest to czasami dość trudne. Lakier należy do tzw. czystych lakierów- nie zawiera żadnych drobinek ani niczego takiego. Pędzelek nie jest zbyt szeroki ale w połączeniu z dobrą konsystencją tworzą parę idealną. Zdjęcia które zobaczycie poniżej pokazują drugi dzień z "życia" lakieru na moich pazurkach i jak widzicie zero odprysków i otarć. Dodam że na paznokciach nie mam ani bazy ani topu więc jest to kolejny plus lakieru! Możliwe że to zasługa winylowej formuły zastosowanej w lakierze. Na początku chciałam ozdobić paznokcie jakimś wzorkiem z płytek ale stwierdziłam, że lakier tak ładnie się prezentuje, że nie potrzeba mu dodatkowych ozdób! Zapraszam was do poznania lakierów May To Be bo są naprawdę rewelacyjne a do tego ich cena jest kusząca- nie przekracza 10zł!!! 














A Wy? Lubicie błękity?

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Piękny, dobrej jakości i kusi ceną! Jak dla mnie to właśnie takie powinny być lakiery :)

      Usuń
  2. Jejciu! Pięknie się prezentuje! Tyle zalet za mniej niż 10zł? Nieźle. Ja ostatnio kupiłam w Rossmannie lakier za ponad 20zł i dwa dni później wywaliłam bo ścierał się z końcówek po kilku godzinach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sobie przetestowałam już to, że nie wszystko co droższe zawsze jest dobre. A ten lakier naprawdę warto mieć w swojej kolekcji. Wiadomo, każdy lubi inne kolory a przedstawiony lakier sprzedawany jest w gamie 18 kolorów więc jest w czym wybierać :)

      Usuń
  3. Gdzie można je dostać? Bo nigdzie ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wszystkie produkty będzie można znaleźć na stronie www.maytobe.pl ale to jeszcze chwilkę potrwa.

      Usuń
  4. Ty to masz niezłe oko do fajnych lakierów! Dawaj linka gdzie te cuda można kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) www.maytobe.pl ale to jeszcze około miesiąca trzeba poczekać :)

      Usuń
  5. Kolor ładny. Po Twojej recenzji chętnie wypróbowałabym lakiery tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!