Translate

Nowe cudeńka od Allepaznokcie

Chciałabym Wam pokazać co ostatnio wpadło w moje łapki :) To kolejne paznokciowe cudeńka od Allepaznokcie. Ta hurtownia naprawdę potrafi zawrócić w głowie! Na początek chciałabym pokazać Wam duet który stworzyłam przy pomocy zachwycającej pistacji (nr 79) i przepięknego błyskotka o nr 68. Ten lakier naprawdę warto mieć w swojej kolekcji! Miliony ukrytych w nim drobinek sprawią, że każde mani stanie się dziełem sztuki! Oba pięknisie mają w buteleczkach specjalne kulki, które ułatwiają wymieszanie lakieru. Szeroki pędzelek bardzo ułatwia malowanie. Konsystencja nie jest gęsta ale nie zalewa skórek. Do idealnego krycia oba lakiery potrzebują jedynie dwóch cienkich warstw. Oba bardzo szybko schną ale mimo wszystko w tym mani pomogłam sobie wysuszaczem także z tej hurtowni. Ponieważ sprawił mi wyjątkowa niespodziankę poświecę mu więcej miejsca w kolejnym poście. Powiem tylko tyle- cud, miód i orzeszki :) Dodatkowym plusem jest to, ze lakiery nie zawierają formaldehydu i toluenu.






2 komentarze:

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!