Translate

Wreszcie coś wygrałam :)

Może wiecie a może nie :) ale od dłuższego czasu udzielam się jak mogę na wizaż.pl :) Jest to super strona o której pewnie wiecie :) mamy tam wszystko: recenzje, makijaże, porady, konkursy itd. Właśnie w jednym z konkursów wzięłam udział i będę mogła przetestować jeden z zestawów Adidas



" Po raz pierwszy w historii, adidas stworzył formułę antyperspirantów dedykowanych wyłącznie konkretnym potrzebom kobiet. Czy rywalizujecie na boisku czy tańczycie na parkiecie, nowy skład adidas Cool & Care dla kobiet skutecznie chroni skórę i zapewnia świeżość.
Wszystkie produkty nowej linii Cool & Care zapewniają 48-godzinną ochronę oraz zawierają środek zmiękczający, który łagodzi i chroni skórę.
Zaprojektowane ergonomicznie opakowanie, wygodnie leży w kobiecej dłoni, a wybór zapachów jest w stanie zadowolić chyba każdego.

Jeśli jesteś miłośniczką dezodorantów typu roll-on to pewnie ucieszy Cię fakt, że nowa formuła adidas roll-on jest dużo bardziej komfortowa. Nowa kolekcja roll-on'ów zawiera nowy Skin Protect Complex dla lepszej dbałości o skórę oraz innowacyjną technologię 85% szybsze schnięcie, która zapewnia przyjemną aplikację."


Jak na razie wszystko zapowiada się cudnie począwszy od zapachu.... Nic więcej nie zdradzę :) niedługo pojawi się pełna recenzja :)

1 komentarz:

  1. Gratulacje :) ja też próbowałam ale miałam mniej szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!