Translate

Drugie podejście do ShinyBoxa :)

Tak jak wspominałam wcześniej KLIK dotarłam do domu i dokładniej przyjrzałam się przesyłce. Szału nie ma ale myślałam że jest gorzej.
Na początek miła niespodzianka bo zmienił się wygląd pudełka. Z nudnego białego koloru ShinyBox przerzucił się na czerń z domieszką różu. Dla mnie ta zmiana to duży plus.



W środku znalazłam to :)



* płyn do kąpieli ORGANIQUE HOT&SPICY- ma piękny cytrusowy, głęboki zapach w sam raz na jesienne wieczory;


*maska do twarzy z wit. E THE BODY SHOP

* płatki pod oczy SYIS
* TOP COAT SECHE VITE


* 60-sekundowy balsam do włosów GOLDWELL


* dwie bransoletki FULL OF FASHION



* jako prezent saszetka szamponu do włosów FLOSLEK


PODSUMOWANIE:

Początkowe złe wrażenie troszkę się zatarło. Bardzo spodobał mi się płyn do kąpieli i top coat Seche Vite- od dawna o nim myślałam jedna jest on dość drogi i zwyczajnie szkoda mi było pieniędzy. Wiem też, że dziewczyny , które miały wykupiona dłuższą subskrypcję otrzymały pędzel do makijażu więc też to podnosi wartość pudełka. Nie jest źle :) Bardzo chętnie usłyszę wasze opinie o październikowym pudełku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny dlatego sprawisz mi ogromną radość gdy napiszesz kilka słów!